Några dagar

Helgen har varit toppen. Träffat bror med familj. Vi va på bio med Filippa. Biopremiär för hennes del. Alfons Åberg i 40 minuter och hon skötte sig väldigt bra. Blev lite otålig de sista 5-10 minuterna. 
Glömde dock ta kort där inne men fick en bild på Filippa och kusin Oscar när dom åt glass hemma sen... 


På farsdag fick Jonatan lite Go frukost 




sen åkte vi till Lidköping för att kolla på Lovisa som spelade två handbollsmatcher 
Dom vann med 14-8 och 13-7 så det var riktigt bra. 

Sen åkte jag och Lovisa ut till stallet medans Filippa var hemma med Jonatan. Och på kvällen åkte vi till jonatans föräldrar för att fira farsdag där. 


Min fina pappa är i USA så han blev inte firad i år heller:( 

Men han vet att han är världens bästa och att kag saknar honom! Så jag får gottgöra det när han kommer hem. 

Idag har jag jobbat 10-18. Varit väldigt lugnt i butiken men jag har haft väldigt mycket annat att göra så det är ok med sånna här lugna kunddagar då. 

Nu har jag lagt mig i soffan och tjejerna myser i andra änden... 


Nu ska vi kolla på tv och bara slappa hela familjen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0