Lördag i mys

Igår var en sån där dag som man är allmänt nöjd med. 

Vaknade vid 07 och Filippa strax där efter. Vi duschade ( Filippa badade i sin badbalja) fönade håret sminkade oss ( mig) sen åt vi frukost. 


Jag älskar ju min runda vad från Mio som jag försöker att för det mesta ha färska blommor i. Är ju så mycket trevligare när man har en fin vad med blommor i! 


Hm nu tappade jag tråden... Jo jag köpte i alla fall en minivariant av den stora att ha på köksbordet... 

Sen åkte kag och jobbade 10-14. Hrm och åt lunch med Filippa och då va det jonatans tur att jobba. Sen åkte kag och Filippa ut till stallet, Filippa sov i vagnen medans jag mockade och pysslade... 


Ny overall för vintern som kom väldigt fort! 


Hem och tog det lugnt en timme för TT möta upp Linn på kvantum för inhandling av kvällens/mat... 


Sen avslutades kvällen ute hos mamma ihop med Linn som är husvakt medans mamma gottar sig på gran canaria! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0