Fri som en fågel!

Jag kan inte beskriva frihetskänslan som just nu infunnit sig i min kropp. 
Jg är efter 3 månader av med gips och aircast och det är en sådan befrielse så du kan inte tänka dig! 


Två skor!:) 

Nu sitter jag och väntar på att min lunch ska bli klar för att sen fortsätta jobba. Vi har massor att göra då det är julskyltning i stan i helgen och vi ska ha ett event med massa olika erbjudanden grymma goodiebags mm i butiken och allt ska vara juligt och fint. 

Annars dom här dagarna då... 



Jag har bakat saffransbullar med mandelmassa... 


Glömde dock fora de färdiga bullarna. 


Rider gör Lovisa varje dag (nästan) och idag ska även jag rida!! Tjihooooo!!! 


Handlade på maxi igår och Filippa var mäkta fashinerad av det enorma chokladhuset... 

Och så jobb... Jobb jobb jobb ochjag  tycker det är så fantastiskt kul ska du veta. 
Nu måste jag kasta i mig maten och sen fortsätta med allt här... 

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0