Tjej dag och kväll

Igår fredag så var jag och Filippa lediga. Jag var bara nere på jobbet för att fixa till lite sker på morgonen innan vi öppnade sen åkte jag hem, hämtade Filippa och åkte ut till stallet för att rida. 



Sen hem och duscha för att sen åka och handla. 
Men först hann vi med att vara ute lite... Och Filippa hade sina nya hatt och solglasögon på sig. Så jäkla bedårande söt så jag vet inte vad!! 






Sen var det dags för tjejkväll!! Emma och Maria kom hem ich vi käkade gott och babblade hela kvällen!! 

Förrätt gratinerade havskräftor med vitlöksbröd. 



Varmrätt: varmrökt lax med små plutte-färskpotatisar, romsås och hjortronsås till. 



Sen höjdpunkten! Efterrätten!! 

Glass med massa tillbehör! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0