Stall och Eurovision

Jag ligger i soffan som troligtvis större delen av svenska folket gör nu och kollar på Eurovision!

Det stör mig lite måste jag säga att varje gång jag ser Måns uppträda så blir jag lite kär i honom! Så himla manligt söt, snygg och charmig på samma gång!

Tyckte han va grym i alla fall!! 

Igår va jag på gymmet och presterade bra måste jag ju ändå säga! 

1 mil på 40 minuter på crosstrainern. 


Sen jobbade jag hela dan och sen på kvällen åkte jag ut och red! 

Idag har jag inte suttit många sekunder! 

I morses åkte jag mer till jobbet och fixade med endel papper för att sen åka ut till mamma med Filippa och hjälpa hemme att kolla över alla staket då hästarna ska ut på sommarbete imorgon! Och det är en hel del staket vill jag lova! *pust och stånk*



Vi åkte traktor runt i alla fall så vi slapp gå! Filippa tar ju en evighet på sig om hon ska gå överallt! 


Efter att staketen var klara så tömmkörde jag ädel och sen körde jag mamma som skulle på en 50 års fest! Sen släppte vi ut mina hästar på betet
( dom andra kommer ut imorgon) så Filippa fyllde på vatten och tvättade ur vattentunnorna:)


På vägen hem från stallet stannade jag till och tvättade ich städade bilen med! VÄLBEHÖVLIGT!! 


Lovisa är hos sin pappa i helgen. Hon skulle igentligen varit hemma denna helgen men hon skulle iväg med ponnyn dom har där och tävla och sen ha kalas för sin lillebror så då stannade hon kvar där. 

Nu ska jag fortsätta kolla på Eurovision! 

Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0