Spinning och dagen

Hej! 

Jag var uppe i ottan och åkte till stallet och släppte ut alla hästar och sen red jag ut en sväng på ädel som börjar kännas fin igen! 

Efter stallet blev det hem och snabbt fixa iordning mig för jobbet. Kort dag idag. 10-14 sen BVC med Filippa som skulle göra en tillväxtkontroll. Hon har inte riktigt gått upp i vint så som hon ska ett tag så därför har dom velat att vi  ska kolla henne lite oftare, men nu var allt i sin ordning och hon går upp som hon ska igen! Tack och lov!! 

Sen åkte vi och snabbhandlade lite innan Jonatan skulle iväg och träna. 

Vi passade på att baka Dumlekakor! 


Sen åkte jag till gymmet med Michaela och körde ert spinningpass på 45 (!!!!!!) minuter! Jag tror knappt att jag är så blöt efter en dusch som jag var av svett idag när vi var klara! Fruktansvärt! 

Nu har jag kastar i mig köttfärssås och sjögräsnudlar! 


Superbra att byta med tex pasta, ris, nudlar mm! 
Nästan inga kalorier eller kolhydrater och är tro det eller ej goda! 

Nu lägger jag Filippa! Hon stensover nu och det hör inte till vanligheten! Idag tog läggningen inte mer än 10 min och i vanliga fall brukar jag hålla på 1-2 TIMMAR! det är hemskt! Jag har inget tålamod heller så när dom timmarna har gått är jag vansinnig och skulle kunna döda någon! ( viss överdrift) 

Men idag har hon inte fått sova lila länge på dagis! 


Nu ska jag byta örngott som numera är blött av svett från mitt hår sen ska jag ta en välförtjänt dusch och sätta mig i soffan och kolla på tv! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0