Sjukstuga igen

Fy här har vi det dötrist idag!! 

Jonatan var hemma igår pga magont och illamående.... 

Jag jobbade, Filippa var på dagis och på eftermiddagen så körde jag ner Lovisa och Sally som skulle bowla och äta på olearys ( Sally fick det i födelsedagspresent av Lovisa) när jag hämtat dom och kommit hem så tog det inte lång tid innan Lovisa började spy och Jonatan likaså... 

Sen fortsatte det hela natten. Fy farao! Jag är lika slut som dom. Lovisa är så fruktansvärt spyende så henne måste jag vara med hela tiden när hon ska spy. Så vi har sovit på soffan ihop inatt. 

Än så länge verkar inte jag ha åkt på det  *peppar peppar* 

Nu ligger Filippa och sover en stund. 


Vi åkte till Elins esplanad igår efter jobbet och hittade det sötaste på länge! 

Hatt och solglasögon fick följa med hem och lite annat smått och gott:) 


Jag och Filippa åt pizza på kvällen. 


Lovisa som var mätt gjorde det hon gör mest nu förtiden. Sitter med mobilen!:) ( typ 5 min innan hon började spy) 



Mina fina tjejer! 

Nu ska jag fixa lite mat. Avancerat blir det idag! Mamma scans köttbullar och makaroner! 

Ha en bra helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0