Kväll igen

Det blir bara kvällsinlägg nu mera, det är  
Ju typ bara då jag har npgra minuter över. 

Idag blev det ingen träning på morgonen då Filippa sov uselt inatt så vi var helt slut när klockan ringde 06.40 så vi sov vidare när Lovisa gått till skolan. 

Sen jobbade jag 10-15 så en kort dag idag men Lovisa behövde klippa sig och jag jade tur som fick en ledig tid! 


Sen åkte Lovisa till sin pappa och jag städade lite hemma. Sen iväg och träna först legworks ( mage rumpa lår) och sen ett spinningpass på det! 


Död var bara förnamnet!! 


Tog en kort promenad med Jonatan och Filippa sen kvällsmat och handboll på tv! Skövde hf mot Sävehof som tyvärr vann!




Notera nu min ruggigt starka karaktär vad gällde maten! 
Jonatan tjatade om pizza och jag åkte snällt och hämtade den, gjorde iordning en tallrik 0,5% yoghurt med flingor och frukt till mig och satt mittemot när han sliskade i sig pizzan utan att ta en endaste liten tugga! 

Duktig Frida! 

Nu måste jag sova! Helt slut efter två avsnitt med greys med! Spännande!! 

Sov så gott! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0