Helgen...

Jag har haft en så himla skön helg och då räknar jag även torsdagen (Kristihimmelsfärd) till helgen. 

I torsdags så va jag, Jonatan, Filippa och min bror med familj först i binneberg och kollade på Lovisa som tävlade i hoppning. Gick super dock så var min mobil full alltså minnet var fullt den va ju inte onykter direkt, så jag kunde inte ta några bilder... 

Sen åkte vi till Hjo och åt en väldigt god lunch på café grönköping. 


Dom här två är ju så jäkla söta! 

Efter det gick vi lite på en marknad som hölls i Hjo men den var inget vidare så vi åkte till tibro och minizoo ist! 





Filippa håller ett stadigt tag i morbror Fredrik och ska kolla på getterna. 


Fina Emma och lilla godingoscar:) 


Filippa och pappa kollar på grisarna.

Sen åkte vi hem till Emma och Fredrik och åt räkamörgås!! 

Äh gör ett nytt inlägg med gårdagen... Blir så jäkla långt annars. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0