God förmiddag

Vi tog enordentlig sovmorgon här i morses. Så nu först har jag och Filippa duschat och gjort oss iordning. Eller vi har ju så klart ätit frukost  för några timmar sen men nu är vi klara med oss själva, tvätten och lite annat här.

Jag väntar på att Lovisa ska komma hem så jag kan köra henne till fotbollen så passade på att kika in hör och säga hej så länge.

Va och handlade lite nya kläder till Filippa häromdagen. Nya sommar kläder behövdes i hennes lilla garderob. Till min stora förtjusning:)


+några klänningar som hon redan använt:)


Jag plockar och hon plockar fram. *pust och stånk* det är ett jäkl evighetsjobb att städar/plocka när hon är med! Jag plockar bort ensak och hon tar fram 10, välter ut Bettys matskålen så det är hundmat överallt, tar ut sina grejer från sitt rum till vardagsrummet..... 





Nu är i salladslök monstret klart och jag har lagt upp fötterna på soffbordet och kollar på fina blommor. 


Jag älskar färska blommor!!! Jag måste få Jonatan till att få bort kablarna från väggen!!!! 

Nä nu har Filippa varit tyst i 10 sekunder så bäst att kolla vad hon har för sig....

Nä det va ingen fara. Hon låg bara och läste en av sina favvoböcker i Bettys hundkorg!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0