Vårväder!!

Vilket väder det är!!!

Jag vaknade 6.30 och blev så ruggigt bitter som bara går! Det är ju fan rent ut sagt att man ska vakna tidigt när Filippa sov till 7.30!! 

Låg kvar och drog mig ändå! Sket i att tvätten ropade och disken bölade för att den aldrig fick bli ren och golvet behövde dammsugas! Eller det behöver fortfarande dammsugas! 

När Filippa vaknade så tog hon fram sin appel dator och kollade mailen och skötte lite sånt... 


Lovisa gjorde sig iordning för skolan och Jonatan var den enda som hade tur/kunde sova till 08 i alla fall! 

Sen åkte jag ner till jobbet en snabbis och sen ut på en lång promenad med faster Maria och hundarna igen:)
Idag har jag totalt gått 1 mil hittills! 

Och nu sitter jag på en bänk på stallplanen ute hos mamma och väntar på att Lovisa och hennes kompis Martina ska bli klara med golden... 


Filippa borstar håret som har blivit hennes nya hobby! Med en hästborste! 



 Och jag suger åt mig lite sol!! 



Haha Filippa va rolig förut när tjejerna skulle gå på en promenad med golden... När dom gick iväg så trodde ju Filippa att hon skulle få följa med vilket inte var tanken utan dom gick och hon hängde på i si så där 3 meter innan dom fick ett försprång och sen tog det inte lång tid innan dom var en bra bit före och då går Filippa och kämpar för att komma ikapp gapandes och skälla ses på tjejerna! Typ stanna era idioter jag hinner ju inte med! Kom hit och hämta mig! 


Nu ska vi åka! Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0