Sol

Vad skönt väder det är idag! I alla fall här i skövde! Solen skiner och det är blå himmel! 

Dagen startade med ett styrkepass på gymmet följt av några timmars jobb! 

Sen åkte jag och Filippa ut till huset och hämtade lite saker, fyllde på katternas sån där "självfodrings grej" och tände eld i spisen! 

Och sen åkte vi hem och gav Filippa mat! 



Jag ligger i soffan just nu och vilar lite innan jag ska ta tag i kvällens bestyr! 

Lovisa och Sally kom precis hem så dom leker med Filippa! 




Strax är det dags att förbereda kvällsmaten och sen åka ner till gymmet och gå på ett spinningpass! 




Såg att jag fått fråga på vart stjärnorna från föregående inlägg var ifrån och jag köpte dom på Hugos blommor på Norrmalm. Vet inte om det fanns så många kvar så vill du ha skynda dit!!:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0