Skön helg på spa

Hej!! 

Jag får skäll av Jonatan för att jag är så dålig på stt utdaterad här inne. Han som minst borde bry sig om faktiskt lever med mig och Filippa och vet vad som händer varje dag:) 

I helgen har jag Jonatan, Fredrik och Emma varit på spa i Göteborg! Arken spa! 

Vi kom tyvärr ganska sent i lördags då jag jobbade först, men sen spaade vi i flera timmar! Fanns olika varma pooler, bubbelpool, ljusa och mörka rum, olika sorters bastu, ängar av olika slag.... Ja det var ett fint och väldigt fräscht spa! 

På kvällen fick vi en 3 rätters middag som var väldigt god! 

Igår åkte vi in till nordstan i Göteborg och shoppade först sen åt vi lunch på Skansen kronan! 



Fantastisk utsikt!! 

Sen åkte vi hem till våra pluttar! 
Lovisa är sjuk, så jag är hemma med henne idag... 

Måste visa dig, jag köpte så fina rosor i förra veckan! 



Helt fantastiska!! 
Och köket fick sig med en bukett! 




Nä nu ska jag fixa frukost till Filippa... Lovisa får sova ut så hon förhoppningsvis kan gå till skolan imorgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0