Nytt nytt nytt

Det blir mycket nytt i inredningsväg nu när vi flyttat! 

Det är inte så mycket som vi hade i huset som passar in i lägenheten och den stil det är här... 

Detta blev det idag! 


Kul när man får tänka om! Bort med det "slitna" och shabby chic och in med vitt och fräscht! 

Jag älskar det! Jonatan tycker det är mindre roligt med allt vad nytt och inredning heter men låter mig snällt hållas! I helgen var vi på Ikea och köpte en tv-bänk och garderober som jag ska visa någon dag Jag älskar dom!!och nytt sminkbord till Lovisa... 
 Och så va vi på mio och hämtade soffan vi beställde för ett tag sen och köpte nytt tvbord och lampa! 

Nu ska jag sova för imorgon ska jag möta mamma på gymmet strax innan 8! Perfekt med en cykeltur ner till stan så är man uppvärmd och klar! 

God natt! 


Kommentarer
Postat av: kerstin ehrenholm

Vart har du köpt stjärnorna? 😊 fina

2015-03-04 @ 08:27:30
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt stjärnorna? 😊 fina

2015-03-04 @ 08:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0