Ledig dag och spinning

Så skönt jag och filippus har haft det idag!!

Vaknade visserligen vid 06.30 av ren rutin men låg kvar och myste i sängen tills vi skulle väcka Lovisa... Åt frukost i lugn och ro med henne sen åkte jag och faster Maria och hälsade på farfar... 

Sen åkte jag ut till stallet och mötte veterinären och mockade där ute. 

Sen hem och fixa mat till Filippa sen sov vi en stund och nu har jag varit på spinning!! 

Omg!! Jag kännde blodsmak i munnen efteråt! Så jäkla skön träning för man blir presis dyngsur och helt slut! 

Så jag fick till mamma i hennes affär ich pratade med henne en stund sen cyklade jag hem! Cyklade hem! Ha! Väldigt kul/ skönt att kunna cykla hem på 10 min ist för att behöva åka bil i 30 min! 

Så nu står jag utanför dörren hemma och väntar på att Jonatan och tjejerna ska komma hem från lovisas ridning! Jag glömde ju naturligtvis att ta ur hemnyckeln från nyckelringen där även bilnyckeln sitter så nu har Jonatan alla nycklar! TYPISKT MIG!! 

det luktar gott här i alla fall! Jag satte en slottsstek på spisen innan jag drog till gymmet så det är nog mör och fin nu! 


Haha Betty stackarn undrar nog vad i fasen jag gör hör ute och varför jag inte går in till henne för hon står på andra sida dörren och piper...


Nu ska jag ringa pappa och se hur han har haft det i USA!! Ha kom hem igår kväll!!:):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0