Sen kväll (igen)

Jag fattar inte varför jag inte bara kan lägga mig i tid någon gång!! 

Idag kollade jag på klockan 21.30 och tänkte. Nu ska jag ta och lägga mig så jag slipper vara som en zombie imorgon bitti! 

Och nu är klockan 23.22 och jag har precis lagt mig. 

Vad hände?? 

Jo, först kom jag på att jag skulle packa in allt jag bakat ikväll, sen kom jag på att det var lika bra att lägga in en maskin med tvätt och då var ju naturligtvis maskinen redan full med blöt tvätt så då var jag tvungen att hänga upp den. Och när jag kom upp till tork"sträcket" ( torkställning heter det kanske) så var det torr ren tvätt där så då fick jag vika ihop allt det för att sen hänga upp den blöta... Sen när jag gick ner för att släcka så ställde jag mig och diskade ist och sen la jag iordning kött som ska marineras tills imorgon. 

Så ja... 2 timmar senare så ligger jag nu och ska sova och kommer ju på att det va ett tag sen jag var inne här med... 

Idag har jag i alla fall jobbat 10-17. Mycket stt göra på jobbet nu med alla som vill ha nya badkläder! 

Fick ett spontanbesök av pappa med! Det var kul:) saknar att ha honom här i skövde! 

Sen åkte jag och hämtade Filippa på dagis och vi åkte och handlade med ett litet stopp hos faster Maria! 

Och sen hem och bakade! 


Kärleksmums, jordgubb och rabarberpaj och daimsnittar! 

Pajen tänkte jag att dagisfröknarna ska få imorgon! 

Och det andra ska Lovisa sälja i sitt lilla café hon brukar ha utanför maxmode någon dag på sommaren:) 

Nä nu ska jag sova så jag orkar upp och träna och jobba imorgon! 

Sov så gott! Eller god morgon om du läser imorgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0