Semester

Ja vad börjar jag min semester med? 

Jo samma som jag till 98% alltid gör. Är sjuk! 

Vaknade i morses runt 3-4 tiden av att jag hade så fruktansvärt ont i magen! 
Vad jag än gjorde så blev det bara värre och bättre blev det inte! 

Fy fasen trodde jag skulle avlida ett tag! Svetten rann för at jag hade så jäkla ont!! 

Nu är det tack och lov lite bättre, mamma kom hit och tog hand om barnen ( mest Filippa så klart) då Jonatan hade några viktiga möten inbokade idag och då tog hon med sig några tabletter som neutraliserade magsyran så det hjälpte tak och lov! 


Helgen var i alla fall bra! 
Jonatan har varit i Jönköping med några kompisar och Lovisa har varit hos sin pappa. I lördags jobbade jag och sen var vi nog hemma tror jag och i söndags sov vi länge och sen åkte vi ut till mamma och var där hela dan. 

Vi gjorde iordning poolen efter vintern och skurade den sen red vi ut en sväng... 





Hepp nu måste jag se till att få bort det här jäkla magonda som är kvar! 

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0