Hos frissan

Sitter hos frisören och fräschar upp håret lite! 

Klipp och slingor i lite olika nyanser (tror jag)


Får visa hur det blev sen när det är klart... 

Filippa har fortfarande feber så hon är med moster Linn en stund när jag 
är här ! 

Tackar Gud för att jag har så snälla människor runtomkring mig/oss som ställer upp när det krisar! 

Jonatan har ju ganska svårt att komma ifrån då han har möten osv inbokat så det funkar inte alltid att han är hemma heller... 

Men nästa vecka har vi semester!! Semester!!! 

Jösses! Det blir skönt! Få ladda batterierna lite innan sommaren kommer för då jobbar jag 6 dagar i veckan fram till v 33! 

Nu ska färgen tvättas ur! SPÄNNANDE!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0