Ge mig tid!!!!

Jag jobbar ju trots allt bara heltid har två barn, hästar, en hund, vill/behöver träna minst 4 dagar/v en hem att sköta med allt vad det innebär och så undrar jag varför jag aldrig har någon tid över!! 

Antingen så är jag rent av korkad eller så vill man inte se vad som är felet!! 

I mitt fall är det självklart det sistnämnda! Jonatan säger hela tiden "du gör ju så jävla mycket onödigt!" 

Hm... Är det så? Jag tycker ju inte det men kanske är det så trots allt. Jag säger ABSOLUT INTE att han har rätt men kanske är det en tanke som kan vara rätt. 

Jag måste verkligen börja göra prioriteringar... Men det är ju så svårt när man vill göra allt och lite till!! 

I helgen var det ju morsdag och klassfotboll. Vi pt frukost på scandic med våra mammor och jonatans bror och pappa:) 

Sen åkte jag och Filippa lus och kollade på klassfotbollen i stormen! 

Annars har jag bara jobbat och tränat denna veckan. Igår kväll var jag på hoppträning med ädel och sen sov vi över hos mamma då det blev så sent så Filippa sov hos Linn när vi kom tillbaka. 

Idg började jag jobba vid 8 med att rensa på lagret och åka till tippen med massa skit som bara blivit liggande. 

Sen kom en leverantör och visade lite nytt för hösten. Annars var det som vanligt på jobbet, nu börjar det bli mycket med allt bad. Så fort det blir lite fint väder så måste man ha lite nytt i badlådorna:) 

Sen hämtade vi Filippa och sen gick jag, Filippa och Lovisa till lekparken... 







Det hör inlägget började jag skriva vid 7 tiden i morses och har inte hunnit skriva färdigt förrän nu 22.14! 

Sjukt! 

Nu ska jag kolla klart på battle creek sen sova så jag orkar upp och träna imorgon bitti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0