Bra dag!

I morses åkte jag och fick nya däck på bilen som var väldigt välbehövligt då dom gamla var helt blankslitna! 




Jag och Filippa hängde i däckhallen och klappade typ varenda däck som fanns för att hon skulle vara still och nöjd! 

Hon har fått ögoninflammation så hon är hemma från dagis. Men hon är inte dålig utan bara irriterad i ögonen och att det varar annars är hon pigg. 

Sen åkte vi till optikern med Lovisa som ska ha läsglasögon då hon tycker att bokstäverna hoppar runt när hon läser:) 

Så smack! 3000kr fattigare och när vi ändå var inne på det spåret så gick vi till veromoda där jag hittade ett par jeans och ett linne. Sen till Lindex där både Filippa och Lovisa blev ett X antal plagg rikare och jag lite fattigare:) 


Lovisa fick öven en jättefin byxdress i spets och en tunika och lite annat smått och gott men det har hon redan på sig och endel hade hon tagit upp sönder vet jag inte vart hon la... 

Och sen vidare till hööks där vi köpte ridbyxor till mig och Lovisa, träns, ridtröjor, schabrak, flugmedel mm... 

Så nu har jag handlat klart för denna veckan. Tur att lönen kommer imorgon:) 

Efter shoppingrundan åkte vi hem ( till mamma där vi bor nu npgra dagar..) och jag klippte gräset. 2 timmar tog det!!! 


6.8 km blev det jag gick under tiden som jag klippte! Haha det är bra! 

Och nu på kvällen har jag och Lovisa varit i tidaholm då jag hade hoppträning. Som gick väldigt bra. Det börjar släppa nuen min fjantighet jag har lagt mig till med sen jag fick barn nr två! Usch och fy vad hemskt det är när man blir rädd/feg för npgot man vet att man kan. Och jag blir förbannad på mig själv så det heter duga. Men idag flöt det på väldigt bra och då känns det toppen!! :) 


Nu ska jag vara social med min sambo en stund! 


Ha en bra kväll! Eller om du redan sover så en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0