Sommarland och lite annat

Nu har det gått npgra dagar IGEN! 

Jag har varit ledig fredag, lördag och så nu måndag och tisdag vilket har varit väldigt skönt! 

I fredags åkte jag, Filippa, Lovisa och min kusin Sally som är lika gammal som Lovisa till sommarland. Väldigt kul att dom är jämngamla och leker väldigt bra ihop! 
















Det var riktigt kul för oss alla! Trodde inte att det skulle finnas så mycket för Filippa men hon var helnöjd hela dan! 

På kvällen sen bjöd vi ut min faster och hennes man Magnus ( Sallys mamma och pappa) på mat på bishop arma på kvällen! 




Maria glömde jag dock att ta kort på men maten var god i alla fall:)

På lördagen tig vi det lugnt på förmiddagen och sen var vi på dop på eftermiddagen och fick även finbesök av bla några kompisar från Stockholm :) 

Väldigt kul att ses!! 




Nu ska jag börja med maten för snart kommer mamma och Linn hit och så ska vi käka! 

Filippa ligger och myser då hon är lite slö:) 




Ha en bra kväll!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0