Sjuka

Usch det har varit några riktigt jobbiga dagar! 

I söndags låg jag hemma och hade ont i magen, Filippa fick åka till mamma några timmar och fick feber sammtidigt som hon va där... Och på måndag morgon så blev jag riktigt dålig och fick åka till akuten, och blev liggande där ett tag... Dom tror att det är någon form av magkatarr eller något liknande så nu har jag fått medicin så ska vi se om det hjälper! 



Och på natten till tisdagen så skriker Filippa och när jag tar upp henne så är hon skållhet, tar tempen och den visar 40.7 !!! Sen har hon varit ordentligt dålig. Igår när vi la oss hade hon 39.9 men sen har den gått ner under natten tack och lov så nu är hon nog feberfri tror jag. Har inte tagit tempen än men hon är pigg och glad i alla fall! 


Nu ska vi gå upp och äta frukost så Filippa fläckar till sig lite:) tycker hon har gått ner i vikt under dessa dagar:( 

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0