Lunch lunch

Åh sitter och väntar på min lunch kl 15.45! 
Är precis vrålhungrig och det har varit massor på jobbet så jag har inte hunnit äta och naturligtvis glömde jag min matlåda i morses så nu blev det hämtning ist! 


Va på gymmet i morses! Har inte varit där på ca 2.5 veckor så idag var det jobbigt! 

Men jag måste verkligen försöka hålla igång nu även om det är sommar och väldigt skönt att sova lite längre:) 

Men 3 km löpning och sen styrka! 


Och jag vart dyngtrött!! 

Nu jobba ett tag till och ikväll ska Jonatan och dom ha lite firma/innan-semester-grillning hemma. Så jag lovade att fixa lite mat till dom! En flintastek och färdig potatissallad kändes trist tyckte jag:) 

Nu är maten färdig tack och lov!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade aldrig klarat att vänta så länge med att äta, haha! :p

Svar: Haha nä det är lite i längsta laget😱😄
Frida Nävarp

2015-07-01 @ 16:15:39
URL: http://johannasstyling.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0