Kusiner och jobb

Nu börjar det allt bli lite sol mörker jag när jag går ut för att köpa lunch på dagarna:) 

Det gör jag ju naturligtvis inte varje dag men någon eller båge dagar i veckan blir det ju ändå! 

Idag jobbar jag 10-17 och sen ska jag ut och rida för hoppningsvis! 

Jag har lite konstigt bakom ögonen. Det gör typ ont i ögongloben eller vad det kallas... 
Men säkert pga sömnbrist! 

I onsdags va vi hos Emma och Fredrik och fick grymt god mat och ett trevligt sällskap! 

Filippa och Oscar är ju nästan jämngamla, det skiljer 4 månader men nu börjar dom ju mer och mer komma ikapp varandra! Dom är ju inte så kärvänliga större delen av tiden men rätt vad det är så kommer en liten ljus stund och då är dom ju helt bedårande!:) 


Filippa klappar Oscar på kinden och får en kram tillbaka:) 




Filippa hade tyvärr en mindre bra dag i onsdags då hon först trillade på dagis och slog i minnen så den lilla flärpen under läppen gick av och sen på kvällen trillade hon ner för en trappa, en relativt kort men dock hård trapp så hon fick århundradets bula i pannan! 

Nä nu måste jag jobba vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0