Jobb och träning

Morgonen startade med en förlovning på 30 minuter vilket gör att morgonen blev lite stressigare än vad som var tänkt... 
( uppdatering 24 timmar senare) 
Det var inte en förlovning som gjorde att morgonen blev stressig utan en FÖRSOVNING!! Hahahaha

Men vi hann och Filippa var på dagis I tid och jag hann träna. 

4 km på crosstrainern och 1.1 mil på cykeln! 

Sen ner till jobbet och äts frukost... Och sen öppna varuhuset:) 


Nu väntar jag på Jonatan som ska hömta upp mig så vi kan åka ochhämta  Filippa...


Igår kom mamma och Linn hem och käkade och busade med Filippa lite.




Imse vimse spindel... 

Och jag bakade ett smarrigt långpannebröd! 


Nu kommer Jonatan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0