Jobb och iskallt bad

Vädret! 

Jag både älskar och hatar stt prata om detta väder! Det är det jag pratar lite om med typ varje kund jag har! Naturligtvis inte hela tiden men alltid någon gång under tiden dom är i butiken blir det prat om vädret. 

Det är komstigt att det är så jäkla trevligt att alltid konstatera att det är kallt, varmt, blåsigt, rengnigt mm... 

Men ändå är det väl så tur att vi har vädret att kallprata om ibland:) 

Idag har jag jobbat 9-17 och sen efter det så åkte vi och hämtade Filippa och sen åkte jag Filippa och Lovisa och badade i boulongerskogen ( stavning). Jag slapp tack och lov att bada npgot mer än fötterna då Filippa nöjde sig med att leka med hink och spade i sanden och Lovisa med att jag kollade på när hon gjorde konster i vattnet! 

Sen hem och laga mat och se på tv med Lovisa!! 


Nu är det dags stt sova så man orkar upp imorgon med:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0