Helgen!

Helgerna går så ruggigt fort så man hänger inte med alls! 

I lördags jobbade jag till 14.30 sen åkte jag hem och sov 2 timmar. 

Filippa har varit hos sin farmor och farfar lördag-söndag så jag fick passa på att vila lite:) 

Lovisa har haft sin kompis Britta från fröjered här hela helgen så dom har haft fullt upp!:) 

I fredags efter jobbet så skulle jag agera dommare i en yoga challenge! Jag skulle välja ut övningar som tjejerna skulle göra sen skulle jag godkänna om det var ok eller inte... 




Notera att Filippa kollar på dom och sen lägger hon sig på golvet och försöker hon med... 

Och si så där... 

På lördag kväll var jag Jonatan Jajje och  en av deras anställda på pinchos och åt och drack gottigt:) 




Och idag har vi varit på fika hos Marita och Bengt när vi hämtade upp monstret och sen åkte vi till Jönköping och Ikea för att lämna tillbaka lite grejer som vi fick fel sist men frammför allt köpa skrivbord mm till Jonatan och deras nya kontor. Eller dom har ett till kontor rättare sagt så dom behövde lite mer grejer dit. 

Sen tillbaka och montera allt och ställa iordning på det och lite lullull fix!:) 

Nu sover Filippa och jag ska med passa på innan hon vaknar och härjar runt!! 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0