Träning och jobb

Åh idag var jag och tränade! Första gången på länge och jag körde så jäkla hårt! Samma vikter som sist, flåset är ruggigt bra fortfarande och jag svävade fram när jag sprang kilometer efter kilometer!  Känner mig pånyttfödd!! 

Så skulle jag vilja att det var! Men det är det INTE!! 

Jag är helt jäkla slut, jag körde visserligen på samma vikter och samma  antal repetitioner men jag kunde knappt stå upp sen, än mindre ta mig nedför trappan till omklädningsrummet! Och hålla upp min nya fina GHD hårfön som i vanliga fall är tung vad ju bara att se sig om i stjärnorna! 

15 minuter fick jag sitta och bara koncentrera mig på att andas och sitta upp för att inte lägga mig på omklädningsrummets golv! Men nu börjar jag åter bli människa efter 1.5 timmes "vila" !! Haha vilket skämt! 

Men ändå skönt stt ha gjort det första passet. Nu vill det bara till att hålla igång 
Och inte bli lat igen! 

Nu har jg precis slurpat i mig frukost... Fil, start, och bär! Gott!! 


Nu är det dags för jobb! 10-18 idag med! 


Ha en toppendag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0