Gott nytt år!

Hade du det bra på nyårsafton?

Vi åkte upp till Stockholm för att fira med Jonas och Charlotta. Har för mig stt jag skrev det i förra inlägget?! 

Vi hade i alla fall en toppenkväll! Jag blev tyvärr dålig men blev lite piggare med lite alvedon i kroppen! Men vi bjöds på supergod mat och väldigt trevligt sällskap! Och fyrverkerierna i Stockholm gick inte av för hackor vill jag lova! Small precis överallt! 


Filippa pluttan var nyårsfin:) 

På nyårsdagen gick vi till clarion hotel och åt en riktig brakfrukost! Jäklar vad fin frukost och god!! 

På vägen hem till Lotta och Jonas fick vi syn på denna underliga grej:) 


Ser du? Typ en människa i ett akvarium ser det ut som:) fast det var hotellet som hade spa och då en utomhuspool:) 


Sen åkte vi hem och mös i soffan jag och filippus:) 

Idag har vi grejat hemma, och Lovisa har lekt med en kompis😊


Filippa hjälper pappa med en lucka i golvet:) ( vi har kollat grunden för försäljningens skull) 


-mamma mamma han gör inte som jag säger!! 

Och nu ikväll har vi varit hos svärmor som fyllt År och firat henne! :) 

Jo len har jag berättat stt vi sålt huset? 
Om inte så har vi det i alla fall. Den 1/4 flyttar de nya ägarna in! 

Lite sorgligt känns det allt men det blir bra när vi landar i det nya! Som vi inte vet vart det är än!:) 

Nu ska jag sova, har så fruktansvärt ont i halsen så det är skitjobbigt! Men lite sömn borde gå att få!

Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0