Egon

Jösses vilken blåst det var igår!!! 

Jag och Jonatan fick gå ut och sätta plankor frammför stalldörrarna som hade slitits upp och den ena sönder lite så att dom skulle hålla sig på plats... 

Och idag när jag var och hämtade Hö på morgonen så var det mängder med träd som var avsågade som hade legat på vägen... Och skogen såg ut som ett enda plockepinn... 

Vi har haft En väldigt lugn helg. Filippa är dålig så vi har bara varit hemma och kurrerat oss... 
Vi skulle fått besök av några vänner idag men fick ställa in på grund av snorisen... 

Hon har varit småsjuk i 1 månad nu och igår så fick hon feber och har varit hängig och gnällig:/ så imorgon ska jag till vårdcentralen med henne så dom får lyssna på hennes små lungor! 


Förra helgen var vi och åkte skridskor i alla fall... 


Kan ju säga att jag och Jonatan var allt annat än stadiga och smidiga på isen! Jonatan stackarn fick sig en rejäl smäll på egot då han varit så säker på att han skulle kunna åka lika bra som när han spelade hockey, bara lite ringrostig i början... Men nä... Haha jag skrattar bara jag tänker på det!

Vi hyrde skridskor till Jonatan först, 
( väldigt smidigt) dock var dom lite oslipade så Jonatan trodde ju självklart att det var därför han åkte så illa så han tig med Filippa och åkte och köpte nya... Och det blev tyvärr inte bättre ändå!! 😂😂 


Filippa satt och kollade på:) och åt pannkakor:) 


Sen hjälpte hon pappa att snickra ihop en grej i skafferiet:) 


Jag och Lovisa har varit på bio, Sune i fjällen! Kul!!:) och väldigt mysigt att få vara bara med Lovisa! 

Nu är det snart bara en månad kvar tills vi flyttar! 
Vi har fått en lägenhet i stan vilket känns väldigt skönt så jag Skipper vara oroligt för det!! As skönt!!:)

Nu ska jg sova så jag orkar upp imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0