1 år sedan och fortfarande ovetandes

Idag är det exakt ett år sedan mina värkar startade! 22.30 kom första värken! 

Kul att kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde för exakt ett år sedan, och se vad jag gjorde damma dag som Filippa faktiskt ville ut. 

Idag har jag jobbat 10-18, Filippa har varit hos sin farmor och farfar och lekt! 

Fick den här söta bilden på henne... 

Hon lagar mat:) ser hur mamma gör hemma och gör likadant😄 

Lovisa har åkt till sin pappa och Jonatan jobbar så nu är det vara jag och Filippa lus som är hemma men hon ligger just nu och sover på min arm och jag ska med sova nu...

Imorgon blir det till att gå upp tidigt! 
Filippa ska få frukost på sängen och paket😄 

Sov så gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0