Packa packa bära bära

Fy satan vad det är slitigt att flytta! 

Idag har jag packat och bärt ( burit) hela dan! Började direkt i morses och sen körde jag en vända med bara lådor och sen en vända med kläder osv.. 

Imorgon kommer jonatans pappa hot på morgonen och hjälper mig att bära ut de tunga sakerna och sen kör vi in med det sista som ska till lägenheten! Och där möter Jonatan upp oss som dessvärre måste jobba imorgon förmiddag! Turgubbe;) 

Nu ligger jag och tjejerna i våran säng ute i vardagsrummet! Tjejerna sover som stockar! 

Haha jag gick runt och packade det mesta av det som är kvar och rätt vad det va så hörde jag en duns! Kollar bort så det ont Eva Filippa som trillade ur sängen, och då ser jag att Lovisa vält ner en golvlampa över sig som jag ställt i fönstret för att ha något lyse här ikväll..
Det lustiga var att den låg rätt över henne och det måste ändå blivit lite tyngd när den föll men tror du hon vaknade?! 

Hon rörde banne mig inte en fena!! 

Imorgon är det lovisas sista dag i fröjered skola! Hon tycker så klart att det ska bli tråkigt att träffa alla sina kompisar mindre men är väldigt spänd på det nya som blir:) 

Så imorgon har hon beställt kladdkaka och sprutgrädde att ha med! Och fröknarna får en tack-för-alla-år-och-allt -ni-lärt-mig-prinsesstårta! 

Det roliga med packningen är ju ändå när man hittar massa saker som man inte en visste att man har längre och FOTON!! 


Lovisa! Jag har väldigt svårt för att se likheter mellan folk, men på vissa kort visste jag inte om det var jag eller Lovisa som liten! Fick lista ut det på kläderna! Helt sjukt! Hon är verkligen en kopia av mg när jag var liten. Och Filippa är väldigt lik Lovisa! 

Nu ska jag sova innan klockan ringer och Lovisa ska upp till skolan! 

Sov så gott eller godmorgon!:)


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag är 99 procent säker på när bilden togs :-) Vi är på väg titt Simsjön för att grilla och din pappa köpte godis till Lovisa. Bla en godisnapp. Det var första gången hon smakade godis :-)

2015-02-27 @ 01:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0