Modemässan!

Har inte haft en minut över till att blogga när vi varit iväg i Stockholm! 

Vi åkte i onsdags morses och var uppe lagom till vårt första möte kl 13.00... 

Gick bra att köra upp men det tig sin tid då det var jäkligt halt!!
Filippa var dock nöjd så då var vi andra med nöjda!

Sen vart det fullt upp hela dan och på kvällen var vi så trötta så vi handlade med oss lite mat från Willys på vägen till hotellet och åt kvällsmaten där... 


En mycket mycket trött liten tjej som härjat runt bland kläder och underkläder i alla showroom vi varit i! 


Hon piggnade dock till en aning:) 



Jag somnade med smink och allt men sov så jäkla kasst och Filippa vaknade ca 100 ggr på natten så när klockan ringde på morgonen ville jag hellst skjuta mig själv!! 

Men of we go för en heldag på mässan igen och ett fullspäckat schema!
Glömde dock helt att fota när vi va där... 





Lunch på mässan. Skickade denna bilden till Jonatan och fick till svar 
" Hon är söt i vanlig ordning. Men gubben i bakgrunden ser också ut att ha det gott" haha och det verkar han ju onekligen ha det! Halsar ölen rätt upp och ner! 



Summan av kardemumman så har vi haft tre fantastiska dagar i Stockholm med väldigt mycket nytt och fint inköpt för hösten 2015! 

Vi har även tagit in ett nytt märke... 
Marlies Dekkers! 

Så i mars kommer denna Godingen in!! 


Nu börjar min lilla söta älskling vakna till här! 


Så nu är det gosdags! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0