Längesen

Oj nu har det hått så där länge sen jag var här inne igen... 

En av tjejerna på jobbet är sjuk så det är ganska mycket jobb nu vilket innebär att jag inte är hemma förrän tidigast 18.45 och då är det ju bara att fixa något att äta, läsa läxor och sen lägga Filippa. Och sen umgås med Lovisa innan vi båda lägger oss! 

Lediga dagar hinner jag inte ens märka av innan dom är slut! 

På fredag ska jag med Lovisa till hennes nya skola och hälsa på. Ska bli väldigt kul att se vad det är för några barn och framförallt vad Lovisa ska säga. Det är 24 elever med Lovisa i nya klassen ich som det är nu så är dom 11 och ibland bara 5 ( det är dubbelklasser så 1-2 3-4 osv) så det lär bli en omställning! 

Om mindre än 2 v flyttar vi! 

2 veckor! Vart tog dom tre månaderna vägen som jag trodde skulle kännas som lång tid vägen?? 
Jag hoppas verkligen att våra liv lugnar ner sig när vi flyttar in till stan! Det behövs! Som det är nu så hinner jag knappt gå på toa! Än mindre tänka eller PACKA! 

Som tur är kommer mamma och Linn hit nästa helg och hjälper mig/oss att packa och jonatans bror och deras kompis för att bära ut allt till släpen så det är klart och bara att köra på måndagen när vi får nyckeln! 

Lite bilder från veckan som varit... Som vanligt mest på Filippa... 







Fick fina rosor av Jonatan dan innan alla❤️dag och sen hade han köpt en massage! Hot Stine massage! Så det ska jag boka en tid till när vi flyttat och jag kan slappna av lite... 


På promenad med Annika och barnen i vagnar:) 


Tränat



Filippa har tagit sin första selfie! Inte vara en utan ca 15 likadana:) 


Jonatan och Filippa kom och åt lunch på jobbet idag:) 

Nu ska jag sova! Imorgon ringer klockan 06.00 så jag kan köra Filippa till sinunderbara farmor och farfar som jag inte hade klarat mig utan! Guld värda!! 

Sen ska jag hämta mamma ( jag har hennes bil) och sen in och träna och sist jobba 10-18! 

Blir trött bara jag tänker på det! 
God natt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0