Jobb jobb jobb

Hej! 

Hur mår ni? 

Igår var jag på maxi och handlade för veckan, och hade lite för mycket tid at slå ihjäl så jag gick igenom hylla för hylla och se vad för kul som fanns och jag älskar verkligen tänket om merförsäljning på ica maxi! 


Haha så jäkla klockren!! 


Filippa fick prova en... Ja vad heter det? Bad-mösse-ring?! :) 


Filippa vill hellst gå hela tiden och jag tackar Gud för Lovisa som har sånt tålamod med henne:) igår när jag ställde mig i kö för att betala sa Lovisa " det kanske är bäst att jag och Filippa börjar gå mot hissen för det tar ju ett tag" :) 

Mina fina tjejer! 

Idag har jag jobbat 10-18 och imorgon med. På onsdag åker jag, Filippa, mamma och Linn upp till Stockholm för att gå på mässa och göra de första inköpen för nästa höst/vinter och jul... 

Jonatan och Lovisa är hemma och jobbar och går i skolan! Lovisa vill nog igentligen följa med på mässan men jag tycker inte att hon ska vara ledig från skolan då vi snart ska flytta. 

Om exakt 1 månad idag går flyttlasset! Känns väldigt blandat. Jag vet att det kommer underlätta så otroligt mycket för oss när vi inte behöver åka så mycket fram och tillbaka. Men jag trivs väldigt bra i vårt hus så det är tråkigt att behöva lämna... Och för stt inte tala om själva flytten! Packandet, bärandet, stånk och stön! 

Men kul ska bli att köpa nya möbler och inreda:) 

Nu är det dags att sova! 

God natt! 



Kommentarer
Postat av: Marita

Nya möbler !!! ???
Ni har väl huset fullt !

2015-02-04 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0