Hemmadag

Idag har varit en så där riktigt behaglig dag!! 
Jag och Filippa har varit hemma och grejat i donat. Jonatan Är på kundbesök och Lovisa hos sin pappa! 

Igår var vi och åt thai mat då filippas farfar fyllde år! 


Snart kommer nog Jonatan hem tror jag och då ska vi åka iväg en sväng och göra något som jag inte riktigt kommit på vad än... 

Jag tänkte i alla fall att Filippa skulle sova lite innan... 


Världens sötaste små pippilottor! 



Här vände det! Filippa kom på åter igen att hon har en egen vilja och åsikt! 





Och nu sitter nog nöjt med paddan och spelar piano! 

Berättade jag att jag köpte en ny iPad i veckan? Det gjorde jag nog inte! 
Ren impuls i tisdags efter jobbet! 

Älskar den!! Och självklart Filippa med😩 

Nu kommer hon krälandes och har nog kommit på att hon är trött så bäst att passa på! 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0