Godmorgon!


Gårdagens smink och ett allmänt ruffs men Det är skönt att vakna kl 7.50 på helgen, även om man dom första 10 minuterna bara vill skjuta sig själv. Men man får ju ganska mycket gjort:)

Idag ska jag packa! Herregud vi flyttar ju troligtvis nästa fredag!
Det är ju bara 5 dagar kvar och då jobbar jag 10-18 3 av dom dagarna! STRESS! 

igår va jag och Annika på bio! 50 nyanser! Jag har ju lusläst böckerna och älskar dom. Och jag gillade filmen skarpt! Nu vill man ju bara att de sista ska komma  man får se resten! 

Lovisa har varit hos sin pappa från igår så hon kommer hem idag med. Sen ska vi ut till stallet och ikväll kommer några vänner hit! 

Filippa har börjat gå helt själv! Inne går hon runt hela tiden typ! 13 månader är hon nu! 


Nä det är väl dags att gå upp och fixa lite frukost sen ta tag i dagen antar jag:) 

Ha en riktigt bra söndag och njut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0