Äntligen inne!

Godmorgon!! 

Min morgon började tidigt idag! 05.50 vaknade jag och kunde inte somna om vilket var sinar där bra då jag somnade runt 01:/

Så ikväll lär jag väl vara seg! 
Igår körde vi sista flyttlasset till lägenheten och det var så jäkla skönt! Var även och hämtade den nya soffan, soffbor, matbord med stolar och lite annat smått och gott! 

Kul när man kan börja ställa iordning alla saker så de får sin plats och man faktisk kan börja bo! 

På kvällen åkte Jonatan och jobbade och Jag grejade lite till innan jag sate mig frammför datorn och såg på familjen annorlunda ... 


 till det en fruktsallad med jordgubbar och annat smått och gott!


Jag beställde en "skänk" igår med men den tar 1 vecka innan den kommer! Men sen blir det nog bra här! Måste fixa gardiner idag med då vi bor på första plan och man ser rätt in i sovrum och så om man inte kan dra för något! 

Nu ska jag jaga ikapp Filippa som är på väg ut till köket hör jag! Sen ska jag ner till jobbet och prova ut lite olika set på några modeller som ska gå på modevisningen på bröllopsmässan nästa lördag!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0