Tidig morgon, ridtur och mat hos Linn

Nu Har jag lagt mig i sängen ich ska njuta av lugnet i 5 minuter innan jag ska sova men först ville jag kika in här lite. 

Filippa vaknade strax efter 06 i morses vilket jag inte var upplagd för och inte Jonatan heller. Låg och halvsov medans hon kollade på youtube en stund sen la vi oss i soffan och Filippa drack en flaska välling och så kollade vi på lucia på tv. 

Sen 3:e adventsfrukost med julskinka och tomtegröt.
Sen fir vi ut till stallet jag red och mockade och Jonatan åkte en sväng med Filippa så hon somnade. 

Så skönt att äntligen sitta på hästryggen igen och det här vädret gör det ju inte mindre trevligt! 

Älskar den friska luften och gassande solen som gör att det glittrar på marken. 

Efter ridningen åt vi lunch hos mamma och sen åkte vi hem en sväng och jag stack iväg till Elins ( köpcenter i skövde) och hittade lite kläder till Filippa vilket inte alls är svårt. Och en liten blomma till Linn som bjöd på kvällsmat och fika ikväll! 

Så iväg till henne där hon förutom bjöd på mat mm så presenterade hon sin nya kille för Fredrik och Emma som inte hade träffat honom innan;) 

Filippa på väg hem från moster som vara bor 100 meter ifrån oss. 

Och nu sover Filippa och Lovisa är hos sin papp tills imorgon. 


Vi kikade på solsidan och helenius hörna och Så ska jag passa på att sova några timmar! ( förhoppningsvis)

Sov så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0