Ledig och handla på nätet

Jag är så ruggigt nöjd med mig själv just nu så det finns inte!

Imorgon kommer min bror och syster med familj och pojkvän hot och sen på nyårsafton kommer npgra vänner hit så vi ska fira och då innebär ju det ganska mycket mat bla. Och imorgon är vi lediga ich jag har INGEN lust att åka och handla med Filippa ( Jonatan jobbar) så nu eller för någon timme sen eller två gick jag ut på ica maxis hemsida och storhandlade! 



Det tog ju sin lilla tid eftersom jag inte riktigt hittade allt i början men på slutet gick det riktigt fort och nu har jag handlat för både imorgon och nyårsafton och behöver bara hämta upp varorna imorgon mellan 12-16! Hur smidigt är inte det???

Jag är helnöjd! 

Nu kan jag tillbringa dagen med Filippa ist i lugn och ro. 

Idag så har kg pysslat endel. Först var jag ute i stallet och mockade och pratade med mamma en stund... 
Sen åkte kg till systemet och inhandlade champanje, öl, cider och lite annat inför nyår. Sen växthuset och köpte lite nya fina blommor... 

Sen hem och gjorde iordning allt... 


Bordsdekorationen för nyår är klar och så även bubbelflaskorna! 


Kag ÄLSKAR flaskorna! Dom blev så fina efter att jag pyntat dom med glitter! 

Kunde inte bestämma vilken färg jag skulle ha på glittret i pandurobutiken så det fick bli två flaskor ist! Men det ska nog  gå ner tror jag! 



Sen lite mellis med Filippa och mys med Jonatan och pluttan i soffan tills Jonatan skulle iväg på jobb igen... 

Så fick jg ett ryck och klippte av Filippa luggen. Vilket jag inte riktigt har bestämt mig om det va bra eller inte än... Lite kort blev den men den växer ju ut som tur är! 


( den är inte så sned som den ser ut jag har rättat till den:) 

Filippa har somnat sent några kvällar nu och idag var inre ett undantag . 21.30 somnade hon äntligen. 

Nu har jag hängt lite tvätt och nu är det dags att sova!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0