Julafton

Vi hade en fantastisk julafton med släkt och familj. 

Först var vi hos min farmor som inte bor hemma längre utan på ett äldreboende. 

Farmor fick lite julklappar och en jultallrik med hemlagad mat. 


Filippa var också med men hon hängde i mitt ben när jag skulle fota så hon fick inte vara med. 

Sen åkte vi ut till farfar och fick det traditionsenliga julbordet där. Vi har alltid varit hos farfar på julafton ända sen jag föddes och troligtvis innan det med. 

Vi åt kollade Kalle anka.. Vilade..




åt lite till pratade umgicks och öppnade paket och sen åkte vi till jonatans mamma och pappa för att fira med dom jonatans bror och även min mamma, lillasyster och "låtsasmorfar"... 




Efter nästa omgång med mat så blev det lite underhållning i form av sång och en gestikulerande Filippa som såg skitrolig ut! 




Hon dansade, stampade takten, klappade händerna och höll igång medans dom andra sjöng fint! 


Sen var det paketlnning igen och vi fick alla många och jättefina paket. 

Jg fick bla smink ( id mineralpuder som jag är beroende av:) presentkort, pengar, ridskor, shaps, ridhjälm, Blender, ett superfint armband av Lovisa, en massage mm 

Jag hade varit snäll i år! 

Hoppas du hade en fantastisk jul du med! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0