Falkenberg strandbad

Nu är det kväll igen och ännu en dag har gått... 

Igår kom vi hem från Falkenberg och hade det jättebra nör vi va där. 

Kom iväg lite sent på måndagen men det funkade bra ändå. Hälsade på min farbror i hans butik och fick sen lite god fika innan vi åkte till hotellet och checkade in. 

Spaade lite på kvällen. Väldigt fint och allt var super fräscht! 






Fanns flera olika bastu och pooler som man kunde palska runt i. 

Rummet var helt i min smak. Fint och romantiskt vilket jag gillar:) 


På kvällen åkte vi till min farbror och hand familj och fick god mat och sitta och prata vilket var väldigt kul med tanke på att man träffar dom så sällan när man bor så pass långt ifrån varandra. 

Sen som vi väldigt skönt i den fantastiskt sköna sängen och sen åt vi en väldigt god frukost innan vi åkte till Göteborg och pappa! 
Har inte sett honom på länge då han varit i USA i 3 månader men nu sågs vi och tog en lunch ihop innan vi åkte hem till skövde igen och dom efterlängtade små barnen! 

Nu är det sängen för imorgon kommer hovslagaren och skot alla hästarna kl 8.00 och sen är det jobb som gäller! 

Sov så gott kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0