Dan före dopparedan

Nu är det strax julafton och jag tycker det är lika kul varje år. Jag älskar julen!

Har precis slagit in de sista klapparna och varje år är det likadant. Man står där sent på kvällen och tänker " fy fasen varför har jag inte gjort det här tidigare?" Och sen att nästa år ska jag  minsan inte vara så här sen men det vet jag ju att jag kommer vara..

Filippa har varit dålig sen i lördags natt så vi har varit hemma denna veckan. 
Jag har jobbat npgra timmar men sen avlöst Jonatan så han kunde åka och jobba.. 


Hon är inte jättesjuk men lite hängig och orkar inte som hon brukar. Lite förhöjd temp men ingen feber. 

Ikväll har mamma. Erik. Pappa ich lillasyster varit här på lite julmat och Bingolotto. Jag vann 100kr i alla fall. 


Pappa stekte sina berömda köttbullar så han kom inte med på kortet och Lovisa låg med ipaden i något hörn och var inte det minsta intresserad av att vara social med oss.. 

Nu har alla utom pappa åkt hem, han sover över här och så åker vi till farfar imorgon fm. 



Söta små blommor som fick bli kvällens bordsdekoration. 


Finaste pappsen<3

Nu ska jag sova så jag är på topp imorgon. Då nu hoppas vi på en lugn natt utan en massa väckningar! 

God natt och om vi inte hörs imorgon så
Vill jag passa på att önska dig en riktigt god jul!! 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0