Vart tar tiden vägen?

Jag får ganska ofta frågan hur gamla mina barn är och varje gång så får jag tänka efter... Lovisa vet jag ju så klart att hon blir 11 till hösten och jag tänker att Gud vilken tur att det är långt dit.. Och idag kom jag på att det är ju inte långt längre. De tär ju höst snart och då är hon 11! Vilket innebär att det är 11 år sen jag var 18, 12 år sen jag flyttade hemifrån, 10 år sen jag tog studenten, 7.5 år sen jag träffade Jonatan... Kan hålla på i evigheter men poängen är att jag hinner inte med! 

Jag vill bara stanna tiden så jag hinner se dom växa och hinna med allt jag vill göra med dom innan dom ( Lovisa) inte tycker Att det är alls kul med mamma..

Filippas ålder får jag räkna på fingrarna varenda gång.. 1,5 tror jag men idag insåg jag att hon var 18 månader... 

Snart 2 år och det skrämmer mig! Vart är mina bebisar? 








Känns ju som det var nyss jag gicked denna kula på magen... 




En tuff start fick hon lilla pluttan<3





Fy måste gå in och pussa lite på dom innan jag somnar. 
Jag är dödstrött! Filippa har härjat som aödrig förr inatt och vaknade kl 4 för att vägra somna om. Jag var inte glad och just då förstog jag inte alls var jag i vanliga fall tycker är gulligt hos henne men tack och liv så kom det tillbaka fort:) 

Sov så gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0