Stockholm

Hej! 

Jag får köra en liten snabb uppdate här inne innan vi ska iväg här strax...:) 

Blir ju så MA hopp att jag inte vet vad jag ska skriva för att det inte ska bli hur osammanhängande som hellst för dig! 

Vi kör ett bildspel så skriver jag lite till varje bild ist! 


Varor ute i stallet och försökt oss på att rida. Dock så är ädel halt så det blev inget med det men Filippa fick rida från paddocken till stallet och hon ÄLSKAR DET! till jonatans stora förtvivlan! 

 
Vi åkte till sommarland med Fredrik, Emma, Oscar och Sally. 






Tyvärr finns det ju ingen vass på sommarland så jag fick lämna min trygghetszon och dra på det mest täckande i bikiniväg. En tankini fick det bli. Vattennivån höjdes i bassängen ca 20 cm när jag gick ner men barnen blev glada då dom kunde dyka bättre!:)


Promenad med Lillpluttan... 




Sen har vi varit med Lovisa på cup! 





Duktiga tjejer dom vunnit massa!! 


Man taget vad man haver för stt slippa gamnacke... 


Kräftfiskar-tjejen! 





I onsdags morgon åkte jag och mamma upp till Stockholm för att gå på modemässan och se våra leverantörers kollektioner för vår och sommar 2016! 

Och mycket fins va det! 







Fina mamma<3

Igår åkte mamma hem och Jonatan tog tåget upp så vi kunde ha en helg själva utan barn och äntligen få lite tid för oss själva! Hann käka lite alla tre först innan mammas tåg gick... 


Idag tog vi en ordentlig sovmorgon och sen åt vi frukost på ett café då hotellfrukosten hade stängt när vi behagade att gå upp... Sen gick vi till armémuseet och kollade där. 

Jag tycker det är dödens död att gå på museum men Jonatan gillar det eller nä han ÄLSKAR det... 


Tycker att det är ganska ok när man väl är där i ca 10 min men när det är våning efter våning vill jag inget annat än att ta ett av gevären och skuta mig själv. Som tur är ser Jonatan oftast när det är dags att gå och jag börjar må illa för att det är så trist och då går vi och gör något annat:) 


Nu ska vi snart till några vänner och hälsa på dom i deras nya lägenhet! Väntar bara på att Jonatan ska bli klar!



Ha en toppen helg och njut sv solen!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0