Jobb och utförsäljning

I morses var jag duktig och cyklade ner till gymmet och tränade! 

8 km på crosstrainern och sen lite styrka. 




Sen jobb och slit:) först några timmar på maxmode och sen hjälpte jag mamma i hennes butik. Hon har utförsäljning där så det är självklart mycket att göra där då! 

Annars har jag inte hunnit med så mycket, hämtat Filippa, ätit kvällsmat. Varmamackor fick det bli. Lagt filippa, pratat med Lovisa lite, berömt jonatan för att han tydligen har avstått en dag/dygn borta på någon datamässa eller något liknande ( han var i stort behov att få det bekräftat att det var väldigt vuxet av honom:)och kollat på en serie:) 

Skulle gå in och kolla om jag tagit några bilder dom sista dagarna men det var dåligt med det, däremot så hade Filippa varit flitigareed just fotograferingen. 


Nu blir det sängen för imorgon är det upp tidigt igen. 
Sov så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0