Hej vardag

Det är konstigt att även om jag (vi) jobbar typ hela sommaren så känns det ändå aldrig som vardag förrän skolan börjar igen. 
Lovisa började igår så idag fick jag ta tag i min vardag och försöka komma in i lite rutiner igen! Så ruggigt tråkigt bara. Upp 6.45 som ist blev 7.10 för att vi va trötta. Filippa gick knappt att väcka. Hon var totaldäckad! Hon som i vanliga fall vaknar en si så där 100 ggr på natten och vaknar kl 06 har inatt sovit 7 timmar i sträck och i sin egen säng och somnade även om vid 06 när hon kom vinglandes in till mig! 

Jag har varit och tränat 7 km på crosstrainern, 600 meter snabb löpning i uppförsbacke. ( får börja med det så jag inte får hjärtstopp av överbelastning:) 
Och sen rumpa och mage träning! 




Nu har jag slängt i mig frukost sminkat mig och har första kunden i provhytten! 

Ha en toppendag! 

Kram F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0