God kväll eller god morgon

Söndagen har varit en riktigt bra dag! Lugn och skön precis som första semesterdagen ska va!

Ja du läste rätt! Idag eller igentligen imorgon då är min första dag på en veckas semester! 

Vi började med att gå ut och gå! Jag och Filippa skulle möta Jonatan på berget för att gå 5 km. 

Och jag har aldrig ångrat mig så mycket som jag gjorde idag när jag tog beslutet att GÅ UPP TILL BERGET MED BARNVAGN!!! Jag svettades ich flåsade så hade någon mött mig hade dom nog trott jag var på väg att dö! 

Fy farao vad tungt det va! Uppför och brant uppför i 3,5 km!! Sen 5,5km på berget lite drygt... 


Sen åkte Jonatan och jobbade och jag och Filippa till mamma och stallet! Pysslade lite med ädel, red npgra min tills jag märkte att hon gick orent ( lite halt) så då gick vi in och pt lunch ist! 






Sen kom Jonatan och farbror Jajje hem och vi käkade lite! Och Jajje fick läsa bok med Filippa! 


Nu ska jag sova! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0