Trötthets tös

Gud så trött jag är! 

Gick ner till gymmet och tränade i morses. Det var jag visserligen igår med men idag gick jag på bandet. Var trött så Jessika ( tränare på gymmet) visade mig en nu grej på löpbandet. Ett typ back program. Men går i hög lutning i ett X antal minuter. 

Jag gick i 40 min och på en hög level! Det var tungt! Svetten forsade men så ruggigt skönt efteråt! 


Sen har jag igentligen 
bara jobbat 10-18.30 och sen gått hem. 

Man hinner inte så mycket annat när man jobbar så pass långe. 

Jag har nästan gått 1,2 mil bara till och från jobbet igår och idag. Det är ju rätt bra vardagsmotion. 

I helgen var det Gifcup för lovisas del och efter att jag jobbat i lördags till 16.30 så åkte jag och hämtade Filippa och sen åkte vi oh kollade på de 2 sista matcherna! 

Dom förlorade en med 2-1 och vann den sista med 0-4 så det var bra! 


Duktiga tjejer!! 


Filippa var naturligtvis inte sämre hon utan spelade med! 


Igår kväll gick jag och Lovisa till ica en bit bort och gick förbi kyrkogården där lovisas farmor ligger... 

Nu måste jag sova! Imorgon är det upp för jobb igen! 

Sov så gott!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0