Sjukstuga

Skönt med fredag fast jag har inte alls någon fredagskänsla idag. Vaknade tidigt i morses av att Filippa "yrade" sov dåligt och var skållhet! 
Tog tempen och hon hade 38.8 så hon fick välling och sen la jag henne hos Jonatan. 

Jag hade bestämt med Sofia på jobbet att vi skulle simma kl 7.45 så jag åkte till badet medans Filippa domnade om och Lovisa gjorde sig iordning för skolan. 

Jobbade en stund sen åkte jag hem till min älskade lilla plutt. Febern steg till 39.6 och sen stensomnade hon! 

Vaknade upp ca 1 timme senare och "busade" typ 5 min sen sov hon igen! 


Jonatan kom hem vid 15.30 så jag kunde åka och jobba lite till! Har så mycket att göra och nu kommer det in så mycket nya badkläder som måste hängas upp, prismornas och hängas it i butiken! Och det tar sin lilla tid. Men jäklar vad mycket snyggt!! 

Nu har Jonatan åkt på AW Lovisa till sin pappa och Filippa sover i mitt knä! 


Och det tar nog inte jättelång tid innan jag sover själv med! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0